פורץ דלתות

מחפשים שירות מנעולן פורץ דלתות בירושלים?  

 מצאתם!

מנעולן מוסמך ומקצועי,
בעל תעודת יושר ממשטרת ישראל

מנעולן בירושלים מורשה משטרת ישראל

פריצה, תיקון דלתות והתקנת מנעולים

מנעולן בירושלים

פורץ דלתות

מאמר מאת מנעולן פורץ דלתות:

דלת סגורה שאינה נפתחת מסיבה זו או אחרת יוצרת תחושת תסכול וחוסר אונים ויש צורך להזעיק מנעולן פורץ דלתות.

מפתח שאבד או נשבר בתוך הצילינדר, תקלה מכאנית באחד ממרכיבי הנעילה, שכחת קוד במנעול צרופים, מפתח שנותר תחוב בצילינדר בצידה הפנימי של הדלת – כל אלו ועוד יכולים להביא לצורך בפריצת הדלת או השער. פריצת הדלת תבוצע בהתאם לסוג הדלת ולמצב בשטח. חלק מסוגי הפריצות ניתן לבצע באופן עצמאי באמצעים ביתיים וחלקם דורשים מנעולן מנוסה ומיומן. במאמר זה נסקור את דרכי הפריצה לפי סוגי המנעולים והדלתות. אז איך פורצים דלתות? 

כאשר אנו מדברים על פריצת דלת נעולה, פריצת דלת רב בריח או דלת עץ/פנים אנו מתכונים למעשה לפריצת המנעול, או הצילינדר. פריצת דלת שלא ממקום הנעילה מובילה ברוב המקרים לפגיעה בגוף הדלת. הנזק הנגרם לדלת אינו תמיד בר תיקון ועלול אף להגיע לצורך בהחלפת הדלת. דוגמה לכך היא פריצה ע"י לוחמי האש, אשר פורצים את הדלת באמצעים אגרסיביים כדוגמת לום. פריצה זו אומנם מאוד זריזה כראוי למצבי חרום, אך הנזק הנגרם לדלת בלתי הפיך. דוגמה נוספת היא פריצת דלת פנים תקועה ע"י בעיטה או מכה חזקה, הגורמת לשבירת גוף הדלת. לעומת זאת, פריצת דלת ע"י מנעולן נעשית בצורה ממוקדת ומובילה ברוב המקרים להרס חלק ממנגנון הנעילה ולא להרס הדלת. בתום הפריצה המנעולן  יחליף את החלק בקלות, במהירות ובעלות נמוכה ביחס להחלפת דלת.

מנעולן המגיע לפרוץ דלת כניסה של נכס מחויב לוודא את בעלות הלקוח על הנכס ע"י ספח תעודת זהות או שטר בעלות. במקרה שאלו אינם זמינים, יוודא המנעולן את זהות הלקוח עם השכנים או שיקבל נוסח התחייבות הנכתב על ידי הלקוח. הליך זה נועד למנוע מצבים שאירעו בעבר בהם גנבים לא הצליחו לפרוץ דלת והזעיקו מנעולן פורץ דלתות שיעשה עבורם את העבודה…

פריצת דלת בירושלים

פריצת דלת טרוקה הינה פעולה פשוטה ואינה מצריכה קריאה למנעולן. להלן תמונה הממחישה כיצד לעשות זאת וכן וידאו פשוט וממצא בעניין. אז בהצלחה!

פריצת דלת טרוקה
פריצת דלת טרוקה

 

איך לפרוץ דלת נעולה?

תשובה לשאלה זו תינתן על פי סוג הדלת וסוג המנעול אבל התשובה על פי רוב, לגרום לצילינדר לבצע סיבוב ובכך לשלוט על בריחי הדלת. להלן פירוט יותר מעמיק

פריצת דלת פלדה טרוקה

ישנן גם בירושלים דלתות פלדה שבצידן הפנימי מותקנת ידית קפיצית רגילה, אך בצידן החיצוני מותקנת ידית קבועה, אשר אינה עולה ויורדת ולכן אינה שולטת על הלשונית. כאשר דלת זו טרוקה, כלומר סגורה אך אינה נעולה, אין אפשרות לפתוח אותה מצידה החיצוני באמצעות הידית אלא באמצעות מפתח בלבד. אדם הנתקע מחוץ לדלת זו ללא מפתח יזדקק לפריצה.
פריצת דלת טרוקה אינה מצריכה ידע נרחב בתחום המנעולנות ללא צורך בפורץ דלת מקצועי. כל שנדרש הינו קלף פלסטיק מלבני, אותו ניתן לאלתר גם באמצעות חיתוך בקבוק שתיה קלה. את הקלף יש לדחוף בין הדלת למשקוף מתחת למיקום הלשונית ולהחליק מעלה עד שהלשונית תידחף פנימה. בו בזמן יש לאחוז בידית ולזעזע קלות את הדלת, דבר שיעזור לקלף להגיע ללשונית ולהזיזה.

 כיצד מתבצע פריצת דלת רב בריח?

פריצת דלת בירושלים מסוג רב בריח או חוסם הינה פעולה מורכבת הדורשת מיומנות של מנעולן פורץ דלתות מקצועי ומנוסה. פריצת הדלת נעשית על ידי קידוח הצילינדר במיקום חור המפתח על ידי כַּרְסוֹם מיוחד המצוי בארגז כלי העבודה של המנעולן. קידוח הצילינדר מסיר את הפינים המונעים את סיבוב הצילינדר ופתיחת הדלת. לאחר הקידוח הצילינדר אינו שמיש.  מנעולן פורץ הדלת מחליף אותו בחדש. זוהי הזדמנות להחליף את הצילינדר לחדש ומתקדם יותר המגיע עם 5 מפתחות ואחריות למשך שנה.
שימו לב! ישנם מקרים בהם מנעולן פורץ דלת על ידי כלים מיוחדים שאינם מצריכים קידוח. לפיכך ראוי להדגיש את חשיבות איכות הצילינדר ועמידותו על מנת למנוע פריצה על ידי גורם לא רצוי.

פריצת דלת פלדה הנעולה בסגר עליון

לשם פריצת סגר עליון יש להחדיר אל תוך הבית כלי ייעודי – מוט מתכת ארוך המכופף בזוית ישרה. ההחדרה נעשית דרך עינית הדלת ע"י פרוקה או שבירתה. באמצעות המוט יש להכות קלות באזור המנעול עד שמתבצעת פתיחת הכפתור שנועל את הסגר. פורץ הדלת במקרה זה יצטרך לעשות עבודה מאוד מדוייקת ויסודית. פורץ דלתות מנוסה יעשה זאת

פורץ דלת בעלת מנעול כספת

פריצת דלת בעל מנעול כספת זוהי עבודה מאתגרת מאוד ויש צורך בפורץ דלת מקצועי. הפריצה מתבצעת על ידי קידוח הדלת במיקום מדוייק במנעול, שם נמצא פין המחזיק את מכלול הבריחים ושליפתו על ידי פלייר פטנט קטן במיוחד.

פריצת מנעול שבת (מנעול מכאני)

דירות רבות בירושלים הן בעלות מנעול מכני המכונה גם מנעול שבת. פריצת דלת בעלת מנעול שבת מכאני אפשרית במספר דרכים הנבדלות בדרגות הקושי והנזק הנגרם למנעול.
הדרך הקלה ביותר דומה לפריצת דלת טרוקה באמצעות קלף פלסטיק שניתן לאלתר מחיתוך בקבוק שתיה קלה. את הקלף יש לדחוף בין הדלת למשקוף מתחת למקום הלשונית ולהחליקו כלפי מעלה. בזמן ההחלקה יש לזעזע קלות את הדלת בעזרת הידית כדי לעזור לקלף להגיע ללשונית ולהזיזה.
במידה והדרך הראשונה לא הניבה את התוצאה הרצויה יש לקלף את הגומיות ההיקפיות של מנעול השבת. יתכן ופעולה זו תאפשר גישה לציר המנעול ובעזרת כלי ייעודי לסובב את הציר המקושר ללשונית.
כאשר גם דרך זו אינה מצליחה, בלית ברירה יש להשתמש בשיטה המביאה להרס מנעול השבת. 

בדרך זו פריצת המנעול המכאני מתבצעת באמצעות קידוח המנעול בצורה מדויקת במיקום הברגים. ברגים אלה מחזיקים את שני חלקי המנגנון (הפנימי והחיצוני). 

עקב קידוח המנעול שני חלקי המנעול מתפרקים מן הדלת וניתן לבצע פתיחת הלשונית. המנעולן שפרץ את הדלת יחליף את המנעול ויחזיר את הדלת לשימוש.

פורץ דלתות
פורץ דלתות

פורץ דלתות פנים

איך לפרוץ מנעול של דלת פנים?

פריצת דלת פנים מתבצעת בהתאם לסוג המנעול ובאופן כללי, בדומה לדלת כניסה יש לגרום לצילינדר לבצע סיבוב. ויותר בהרחבה:

• פריצת דלת פנים בעלת מנעול מגנטי

הפריצה נעשית בדומה לפריצת דלת טרוקה אך בשינוי קל. את קלף הפלסטיק יש לדחוף בין המשקף לבין הדלת מהחלק העליון של הדלת לכיוון מטה עד לדחיפת הלשונית ולא מהצד התחתון כלפי מעלה. בנוסף, יש לדחוק כלי בין הדלת לבין הרצפה, על מנת להרים אותה מעט ולהרעידה, דבר אשר יעזור לקלף לדחוף את הלשונית.

• פריצת דלת פנים בעלת מנעול מפתח 0

פריצת דלת בירושלים תיתכן גם עבור דלתות ישנות כגון דלת בעלת מפתח 0. זהו מנגנון פשוט וישן, ללא צילינדר אלא מנגנון שמבצע נעילה באמצעות מפתח סטנדרטי (מפתח 0). במקרה כזה אין צורך בפורץ דלתות מקצועי אלא לגשת לחנות טמבור הקרובה לבית ולרכוש מפתח.

 אם לא מצליחים להשיג מפתח מתאים יש לקרוא למנעולן המחזיק מספר סוגים של מפתחות. 

• פריצת דלת פנים תפוס פנוי

מכלול תפוס/פנוי בדרך כלל מותקן בדלתות חדרי שירותים ומקלחת. גם במקרה כזה אין צורך בפורץ דלתות מקצועי.

 ניתן לפתוח באמצעות תחיבת מברג שטוח אל חריץ הפתיחה הייעודי המצוי בצד החיצוני של המנעול.

פריצת דלת פנים בעלת צילינדר לשונית למפתח משונן.

הדרך הקלה ביותר לפריצת דלת פנים כזו הינה שבירת הצילינדר בעזרת כלי מתאים. יש לאחוז את הצילינדר חזק עם הכלי ולנענע אותו לצדדים עד לשבירתו.  לפורץ דלתות מקצועי יש כלים מתאימים לכך ללא גרימת נזק נוסף.

לאחר מכן יש לבצע פתיחה בעזרת כלי בצורת האות "ר". 

כלי זה מחליף את צורת לשונית הצילינדר המבצעת פתיחת או נעילת הדלת.

פריצת דלת פנים לא נעולה כאשר הידית אינה שולטת על הלשונית.

במקרה שהידית לא מגיבה ולא מבצעת פתיחה יש להוציא את הידית ולבצע משיכה של הלשונית על ידי כלי בצורת האות "ר" ומשיכת הלשונית התקועה. לעיתים שיטה זו לא עובדת ויש לקדוח קדח קטן בדלת במקביל ללשונית ולבצע משיכה שלה. פורץ דלתות ניתקל בתקלה כזו וידע לבצע את העבודה.

דלת פנים בעלת מנעול פבלוק.

מנעול פבלוק לא ניתן לשבור בקלות ועל כן יש לקרוא למנעולן פורץ. הפריצה נעשית על ידי קידוח פתח המפתח בדומה לפריצת צילינדר למפתח משונן.

פורץ דלתות ארון או מגירה

פריצת דלת בירושלים (או הכל מקום אחר) תיתכן גם עבור דלת ארון או מגירה.
על פי רוב, מנעולי ריהוט הינם בעלי רמת אבטחה לא גבוהה ולכן ניתן לפרוץ אותם בקלות יחסית. לעיתים ניתן לפרוץ דלת ארון או מגירה על ידי שימוש בכלים ייעודיים (פיקלים) המשמשים המצויים בארגז הכלים של המנעולן. כמו כן, ניתן לקדוח את פתח כניסת המפתח ולבצע פתיחה עם מברג בדומה לפריצת דלת כניסה או דלת פנים עם צילינדר.

פורץ דלתות זכוכית

פריצת דלת זכוכית צריכה להיות בעדינות על מנת לא לגרום לשבירת הדלת. יש לנסות לפרוץ דלת זכוכית על ידי שימוש בכלים יעודיים המשמשים מנעולן לפריצת מנעולים מסוג זה. אם לא ניתן, יש לקדוח את פתח כניסת המפתח ולבצע פתיחה עם מברג בדומה לפריצת דלת כניסה או דלת פנים עם צילינדר.

יש לשים לב! לאחר פריצת דלת יש להשמיש אותה, כלומר לתקן את הדלת ולבצע החלפת החלק שנפגע בזמן הפריצה על פי רוב זהו הצילינדר או המנעול.

פורץ דלתות רכב

כאשר אנו אומרים פריצת דלת בירושלים לא בהכרך מדובר על פריצת דלת דירה או עסק אלא גם על פריצת דלת רכב. פריצת רכב תתבצע על ידי הכנסת כרית ניפוח בין מסגרת הדלת לבין הדלת ובכך נוצר פתח קטן שדרכו יש להכניס כלי ייעודי המשמש למשיכת ידית פתיחת הדלת. חשוב לציין שלא בכל רכב ניתן לעשות זאת. יש רכבים שיש להם נעילה מיוחדת "נעילת ואקום" שלא מאפשרת פתיחה על ידי משיכת ידית פתיחת הדלת. בעיקר רכבי פאר אירופיים בשנים בטווח שנים מסוים. מקרה כזה יש ליצור קשר עם מנעולן רכב שיש לו כלי פריצה ספציפיים לכל רכב.

פורץ דלתות מקצועי:

פריצת דלת בירושלים יכולה להיות דבר פשוט כמו גם דבר מורכב מאוד. ככל שעולה רמת הבטיחות של המנעול
עולה בהתאמה הקושי לפרוץ אותו.
מדריך זה נועד לעזור לכם במידת האפשר ללמוד איך לפרוץ דלת מסוג זה או אחר.
הצלחתם? שאפו!!
לא הצלחתם? אשמח לעזור ולייעץ לכם טלפונית ללא תשלום.
ואם בכל זאת אתם זקוקים לשירותי מנעולן לפריצת דלת מקצועית, אשמח לבוא ולפתור לכם את התקלה ביעילות ובמחיר הוגן
התקשרו עכשיו לאבישי המנעולן
050-6354204 זמין 24/6

להלן קישור מאתר המביא שיטות שונות לפריצת דלת

 

אבישי המנעולן
4.7/5

ביקורת מאת: 54 מדרגים

ציון 4.7

"מנעולן מקצועי, אדיב ובמחיר שווה לכל כיס"